Cognitive and affective responses to advertising / edited by Patricia Cafferata, Alice M. Tybout.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Lexington, Ma : Lexington Books, 1989.Նկարագրություն։ vii, 414 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 066914830X
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 659.1 COG (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | Y00476 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
659.1 BOV Contemporary advertising / | 659.1 BOV Contemporary advertising / | 659.1 BUY Buy this book : | 659.1 COG Cognitive and affective responses to advertising / | 659.1 COH Advertising / | 659.1 DRU Disruption : | 659.1 DUN Advertising : |
Edited compilation of papers presented at the Fourth Annual Advertising and Consumer Psychology Conference, held in Chicago, Ill., July 11-12, 1985, sponsored by Division 23 of the American Psychological Association, the Marketing Science Institute, and Needham Harper Worldwide. Includes bibliographies and index.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։