ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Ամազոն կազմի պատկեր
Պատկեր Amazon.com -ից
Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Cognitive and affective responses to advertising / edited by Patricia Cafferata, Alice M. Tybout.

Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Lexington, Ma : Lexington Books, 1989.Նկարագրություն։ vii, 414 p. : ill. ; 24 cmISBN:
  • 066914830X
Խորագրեր։
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book American University Library of Armenia Ընթերցասրահ 659.1 COG (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի 76 Y00476

Edited compilation of papers presented at the Fourth Annual Advertising and Consumer Psychology Conference, held in Chicago, Ill., July 11-12, 1985, sponsored by Division 23 of the American Psychological Association, the Marketing Science Institute, and Needham Harper Worldwide. Includes bibliographies and index.

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա