Advertising and integrated brand promotion / Thomas C. O'Guinn, Chris T. Allen, Richard J. Semenik.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Mason, Ohio : Thomson/South-Western, c2003.Հրատարակություն։ 3rd edՆկարագրություն։ xxxix, 773 p. : col. ill. ; 29 cmISBN:- 0324113803
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Արտասահմանյան գրականության ընթերցասրահ | 659.1 G-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | EU0517661 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 659.11 O-36 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0192060 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Includes bibliographical references and indexes.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։