Marketing services : competing through quality / by Leonard L. Berry, A. Parasuraman.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ New York, N.Y. : Free Press, 1991.Նկարագրություն։ xi, 212 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 002903079X
Մասնակի Բովանդակություն:
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 BER (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018623 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 ARM Marketing : | 658.8 ASS Consumer behavior and marketing action / | 658.8 BAT Managing services marketing : | 658.8 BER Marketing services : | 658.8 BES Market-based management : | 658.8 BLA State of the art marketing research / | 658.8 BOO Contemporary marketing : |
Includes bibliographical references : (p. 191-203) and index.
n integrative framework for marketing services--Quality : the foundation for services marketing--Building a services marketing organization.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։