Guerrilla marketing attack : new strategies, tactics, and weapons for winning big profits for your small business / by Jay Conrad Levinson.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : Houghton Mifflin, 1989.Նկարագրություն։ viii, 194 p. ; 23 cmISBN:- 0395502209 (pbk.)
Բովանդակություն:
One hundred weapons for the attack--The personality of the successful guerrilla--The seven-word winning credo--From an art to a science--Why launch an attack?--Basic training for guerrillas--A dozen tactics to consider--Gaining effective media support--Direct marketing, guerrilla style--The most important person--Thirty-three marketing myths--Maintaining the attack--and the profits information arsenal for guerrillas.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 LEV (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018413 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 3-րդ գրապահոց | 339.138 L-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0268807 |
Դիտման ANAU Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ 3-րդ գրապահոց Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||||
339.138 K-69 Marketing of agricultural products / | 339.138 L-20 Principles of marketing / | 339.138 L-50 Market research and analysis / | 339.138 L-62 Guerrilla marketing attack : new strategies, tactics, and weapons for winning big profits for your small business / | 339.138 L-94 Services marketing / | 339.138 M-10 Contemporary marketing research / | 339.138 M-10 Basic marketing : a managerial approach / |
Includes bibliographical references : (p. [183]-187 and index.
One hundred weapons for the attack--The personality of the successful guerrilla--The seven-word winning credo--From an art to a science--Why launch an attack?--Basic training for guerrillas--A dozen tactics to consider--Gaining effective media support--Direct marketing, guerrilla style--The most important person--Thirty-three marketing myths--Maintaining the attack--and the profits information arsenal for guerrillas.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։