Marketing : concepts and strategies / by William M. Pride, O.C. Ferrell.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : Houghton Mifflin, 1997.Հրատարակություն։ 10th edՆկարագրություն։ xxxii, 666 p. : illISBN:- 0395836840
Մասնակի Բովանդակություն:
Marketing and its environment--The marketing environment--Marketing ethics and social responsibility.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 PRI (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0015292 |
Includes index.
Marketing and its environment--The marketing environment--Marketing ethics and social responsibility.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։