Consumer behavior and marketing strategy / by J. Paul Peter, Jerry C. Olson.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ The Irwin/McGraw-Hill Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Burr Ridge, Ill. : Irwin, 1999.Հրատարակություն։ 5th edՆկարագրություն։ xxv, 545 p. : illISBN:- 0256261903
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 PET (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0012451 |
Includes bibliographical references and index.
Contents : A perspective on consumer behavior--Affect and cognition and marketing strategy.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։