ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Ամազոն կազմի պատկեր
Պատկեր Amazon.com -ից
Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Marketing decisions for new and mature products / by Robert D. Hisrich, Michael P. Peters.

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ New York, N.Y. : MacMillan, 1991.Հրատարակություն։ 2nd edՆկարագրություն։ xiv, 516 pISBN:
  • 0675206472
Խորագրեր։
Մասնակի Բովանդակություն:
The strategic and market planning process--Organizational issues, product positioning, and innovation strategy--New product ideas : obtainment and evaluation.
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book American University Library of Armenia Ընթերցասրահ 658.8 HIS C.2 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի 76 AUA-PL-0016166
Book Book American University Library of Armenia Ընթերցասրահ 658.8 HIS (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի 76 AUA-PL-0005306

Includes bibliographical references and index.

The strategic and market planning process--Organizational issues, product positioning, and innovation strategy--New product ideas : obtainment and evaluation.

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա