Ուղղակի մարքեթինգի հիմնախնդիրները (ՀՀ օրինակով) ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Շ.Պ. Պողոսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2011.Նկարագրություն։ 134 էջ ։ աղյուսակներ, գծապատկերներ ; 30 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան։ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ա 08.00.02 / Պ-79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1793793 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան։ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։