Ուղղակի մարքեթինգի հիմնախնդիրները (ՀՀ օրինակով) ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
Պողոսյան, Շողեր Պյոտրի
Ուղղակի մարքեթինգի հիմնախնդիրները (ՀՀ օրինակով) ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Շ.Պ. Պողոսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան. - Երևան, 2011. - 134 էջ ։ աղյուսակներ, գծապատկերներ ; 30 սմ.
Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան։
Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում
Ուղղակի մարքեթինգի հիմնախնդիրները (ՀՀ օրինակով) ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Շ.Պ. Պողոսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան. - Երևան, 2011. - 134 էջ ։ աղյուսակներ, գծապատկերներ ; 30 սմ.
Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան։
Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում