Ճանաչման նոր մարտահրավերներ : Նախկին ուսումնասիրության ճանաչում և ճանաչումը գլոբալ համատեքստում / Խմբ.՝ Գ. Հարությունյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Մատենաշար։ Եվրոպայի խորհրդի բարձրագույն կրթության նյութեր ; 10Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Լուսաբաց, 2011.Նկարագրություն։ 160 էջ : աղս. ; 24 սմԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 378 Ճ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | AU0361394 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/98224 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0224324 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/98225 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0224323 | ||
Book | Linguistic University Library | Եվրախորհրդի հավաքածու | 378 Ճ 22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0106218 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 60792 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1801165 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 378 Ճ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0446261 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 378 Ճ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0446673 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 378 Ճ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0446672 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 378 Ճ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0446674 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 378 Ճ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0446400 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։