Advertising media planning / by Jack Z. Sissors, Lincoln Bumba.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1996.Հրատարակություն։ 5th editionՆկարագրություն։ xiv, 514 p. : ill. ; 25 cmISBN:- 0844235008
Մասնակի Բովանդակություն:
Media planning and changing times--The information superhighway : interactive advertising on television and cybermedia--Integrated marketing communications and database marketing.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 659.1 SIS (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0017847 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
659.1 ROT Where the suckers moon : | 659.1 RUN Advertising / | 659.1 RUS Kleppner's advertising procedure / | 659.1 SIS Advertising media planning / | 659.1 STE Truth, lies, and advertising : | 659.1 VAN Advertising principles / | 659.1 WEI Advertising / |
Includes bibliographical references and index.
Media planning and changing times--The information superhighway : interactive advertising on television and cybermedia--Integrated marketing communications and database marketing.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։