Advertising campaign strategy : a guide to marketing communication plans / by Donald Parente ... [et al.].
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ The Dryden Press Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Fort Worth, Tex. : Dryden Press, 1996.Նկարագրություն։ xx, 363 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0030128986
Մասնակի Բովանդակություն:
Advertising from a marketing communication perspective--The research foundation I : understanding clients and consumers--The research foundation II : market, product and competitive analysis.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 659.1 ADV (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018554 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 WIN The soul of the new consumer : | 658.8 ZIK Exploring marketing research / | 658.8 ZIK C.2 Exploring marketing research / | 659.1 ADV Advertising campaign strategy : | 659.1 FLE Fundamentals of advertising research / | 659.1 HOW How advertising works : | 659.1 LEV Guerrilla advertising : cost-effective techniques for small-business success / |
Includes bibliographical references and index.
Advertising from a marketing communication perspective--The research foundation I : understanding clients and consumers--The research foundation II : market, product and competitive analysis.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։