Consumer behavior : building marketing strategy / by Del I. Hawkins, Roger J. Best, Kenneth A. Coney.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ The Irwin/McGraw-Hill Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : McGraw-Hill, 1998.Հրատարակություն։ 7th edՆկարագրություն։ xxv, 760 p. : ill. (some col.) ; 26 cm. + 2 floppy disks (3 1/2 in.)ISBN:- 0256218951 (international ed.)
Մասնակի Բովանդակություն:
External influences--Internal influences--Consumer decision process.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 HAW (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018613 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 DOU Global marketing strategy / | 658.8 GLO Global perspectives in cross-cultural and cross-national consumer research / | 658.8 HAG Market research : | 658.8 HAW Consumer behavior : | 658.8 HOY Consumer behavior / | 658.8 KER Strategic marketing problems : | 658.8 KOT Principles of marketing / |
System requirements for accompanying computer disk: IBM PC; Microsoft Windows 3.1 or higher; Microsoft Excel for Windows version 5.0; Microsoft Works for Windows version 2.0.
Includes bibliographical references and indexes.
External influences--Internal influences--Consumer decision process.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։