Contemporary marketing research / by Carl McDaniel, Roger Gates.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Cincinnati, Ohio : South-Western College Publishing, 1999.Հրատարակություն։ 4th edՆկարագրություն։ various pagings : ill. (some col.), col. map ; 26 cm. + 1 floppy disk (3 1/2 in.)ISBN:- 0324006039 (hardcover)
Բովանդակություն:
Creating a research design--Data acquisition--Data analysis--Market research in action.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 MCD C.2 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018610 | ||
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 MCD (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018609 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 MAS The marketing game! : | 658.8 MCD Market segmentation : | 658.8 MCD Contemporary marketing research / | 658.8 MCD C.2 Contemporary marketing research / | 658.8 PER Applications in basic marketing : | 658.8 PER Essentials of marketing : | 658.8 PER Applications in basic marketing : |
Includes bibliographical references and index.
Creating a research design--Data acquisition--Data analysis--Market research in action.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։