Services marketing : people, technology, strategy / by Christopher H. Lovelock.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2001.Հրատարակություն։ 4th edՆկարագրություն։ xvii, 717 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0130173924
Մասնակի Բովանդակություն:
Understanding services--Focus on customers and managing relationships--Creating value in a competitive market.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 LOV (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018587 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 KOT C.2 Principles of marketing / | 658.8 LEV Guerrilla creativity : | 658.8 LEV Guerrilla marketing attack : new strategies, tactics, and weapons for winning big profits for your small business / | 658.8 LOV Services marketing : | 658.8 MAR Marketing strategy : | 658.8 MAS The marketing game! : | 658.8 MCD Market segmentation : |
Includes bibliographical references and index.
Understanding services--Focus on customers and managing relationships--Creating value in a competitive market.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։