Essentials of marketing : a global-managerial approach / by William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ McGraw-Hill/Irwin Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : McGraw-Hill, 2003.Հրատարակություն։ 9th edՆկարագրություն։ xxxii, 624 p., various pagination ; [1] folded list table : ill. ; 28 cm. + Learning aidISBN:- 0072464208 (alk. paper)
- Marketing : a global-managerial approach
Մասնակի Բովանդակություն:
Marketing's role in the global economy--Marketing's role within the firm or nonprofit organization.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | General | 658.8 PER (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018484 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 KOT Marketing management / | 658.8 KOT C.2 Marketing management / | 658.8 KOT C.3 Marketing management / | 658.8 PER Essentials of marketing : | 658.8 PER Learning aid for use with Essentials of marketing : | 658.8 ZEI Services marketing : | 658.802 JAI Marketing planning and strategy / |
Includes bibliographical references and indexes.
Marketing's role in the global economy--Marketing's role within the firm or nonprofit organization.
Includes Learning for use with "Essentials of marketing : a global-managerial approach / by William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy" (AUA-PL-0018485).
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։