Contemporary marketing : wired : study guide / by Louis E. Boone, David L. Kurtz.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ The Dryden Press Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Fort Worth, Texas : Dryden Press, 1998.Հրատարակություն։ 9th edՆկարագրություն։ 686 p. ; 28 cm. + 1 computer laser optical disc (4 3/4 in.)ISBN:- 0030190320
Մասնակի Բովանդակություն:
The contemporary marketing environment--Marketing planning, information and segmentation--Buyer behavior and relationship marketing.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 BOO (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018482 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 BER Marketing services : | 658.8 BES Market-based management : | 658.8 BLA State of the art marketing research / | 658.8 BOO Contemporary marketing : | 658.8 CAP Marketing management in the 21st century / | 658.8 CZI Marketing management / | 658.8 DIL Marketing research in a marketing environment / |
The contemporary marketing environment--Marketing planning, information and segmentation--Buyer behavior and relationship marketing.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։