Marketing globally : planning and practice / by A. Coskun Samli, John S. Hill.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998.Նկարագրություն։ xxv, 518 p. : ill., maps ; 24 cmISBN:- 0844233080
Մասնակի Բովանդակություն:
The world environment of international marketing--Assessing the international marketing environment--Implementing international marketing strategies.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 SAM (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018476 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 PER Applications in basic marketing : | 658.8 QUE Marketing management : text and cases / | 658.8 ROB Internet marketing : | 658.8 SAM Marketing globally : | 658.8 SUD Marketing research : | 658.8 TAY Marketing planning : | 658.8 USU Marketing across cultures / |
Includes bibliographical references and indexes.
The world environment of international marketing--Assessing the international marketing environment--Implementing international marketing strategies.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։