Internet marketing : integrating online and offline strategies / by Mary Lou Roberts.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : McGraw-Hill/Irwin, 2003.Նկարագրություն։ xix, 471 p. : ill. (some col.) ; 26 cmISBN:- 0072827033 (alk. paper)
Մասնակի Բովանդակություն:
Marketing on the Internet : new medium, new channel, or new creation?--The internet value chain--Business models and strategies : the B2C space.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 ROB (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018473 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 PER Essentials of marketing : | 658.8 PER Applications in basic marketing : | 658.8 QUE Marketing management : text and cases / | 658.8 ROB Internet marketing : | 658.8 SAM Marketing globally : | 658.8 SUD Marketing research : | 658.8 TAY Marketing planning : |
Includes bibliographical references and index.
Marketing on the Internet : new medium, new channel, or new creation?--The internet value chain--Business models and strategies : the B2C space.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։