How teachers learn : toward a more liberal teacher education / by William A. Proefriedt ; foreword by Mary Anne Raywid.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ New York, N.Y. : Teachers College Press, Teachers College, Columbia University, 1994.Նկարագրություն։ xii, 153 p. ; 24 cmISBN:- 080773358X
Մասնակի Բովանդակություն:
Teaching as a reflective vocation--Learning to teach is like learning to write--The liberal arts and learning to teach.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 370.71 PRO (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0016485 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||
370.19 MAR Thinking for a living : | 370.19 UND Outreach and eligibility : | 370.3 EDU Education in the age of science / | 370.71 PRO How teachers learn : | 370.78 IMP Impact of research on education : | 370.78 KNO Knowledge for policy : | 370.93 CAS Ancient education and today / |
Includes bibliographical references and index.
Teaching as a reflective vocation--Learning to teach is like learning to write--The liberal arts and learning to teach.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։