Market driven strategy : processes for creating value / by George S. Day.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ New York, N.Y. : Free Press ; 1990.Նկարագրություն։ ix, 405 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0029072115
Մասնակի Բովանդակություն:
Strategic choices in competitive markets--Processes for developing market-driven strategies.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 DAY (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0015294 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 DAL Marketing management : text and cases / | 658.8 DAL C.2 Marketing management : strategy and cases / | 658.8 DAV Total customer service : | 658.8 DAY Market driven strategy : | 658.8 DEC Decisions in marketing : | 658.8 DEC Decisions in marketing : | 658.8 DEC Decisions in marketing : |
Includes bibliographical references (p. 377-394) and index.
Strategic choices in competitive markets--Processes for developing market-driven strategies.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։