Contemporary marketing : wired / by Louis E. Boone, David L. Kurtz.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ The Dryden Press Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Fort Worth, Tex. : The Dryden Press, c1998.Հրատարակություն։ 9th edՆկարագրություն։ xxxiii, 742, I-32 p. : illISBN:- 0030185971
Մասնակի Բովանդակություն:
The contemporary marketing environment--Marketing planning, information, and segmentation--Buyer behavior and relationship marketing.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 BOO (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0015293 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 BOO Contemporary marketing : | 658.8 BOO Contemporary marketing / | 658.8 BOO Contemporary marketing / | 658.8 BOO Contemporary marketing : | 658.8 BOV Marketing / | 658.8 BOW Strategic marketing channel management / | 658.8 BOW C.2 Strategic marketing channel management / |
Includes index.
The contemporary marketing environment--Marketing planning, information, and segmentation--Buyer behavior and relationship marketing.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։