Direct marketing : an integrated approach / by William J. McDonald.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ Irwin/McGraw-Hill Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : Irwin/McGraw-Hill, 1998.Նկարագրություն։ xviii, 532 p. : ill. ; 25 cmISBN:- 0256197830
Մասնակի Բովանդակություն:
Direct marketing strategies--Segmentation and target marketing--Database marketing.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 MCD (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0015275 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 MCC Basic marketing : A global-managerial approach / | 658.8 MCC Basic marketing : A global-managerial approach / | 658.8 MCC Essentials of marketing / | 658.8 MCD Direct marketing : | 658.8 MCK Relationship marketing : | 658.8 MCK Manual of tests to accompany marketing management : | 658.8 MEL International and global marketing : |
Includes bibliographical references and index.
Direct marketing strategies--Segmentation and target marketing--Database marketing.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։