Strategic marketing management : meeting the global marketing challenge / by Carol H. Anderson, Julian Vincze.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : Houghton Mifflin, 2000.Նկարագրություն։ xxiv, 474, 12 p. : illISBN:- 039587050X
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Textbook reserve shelf | 658.8 AND (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0014900 |
Includes bibliographical references and index.
Contents : Achieving competitive advantage--Implementing marketing-mix strategies.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։