International marketing / by Philip R. Cateora, John L. Graham.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ The Irwin/McGraw-Hill Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : Irwin/McGraw-Hill, 1999.Հրատարակություն։ 10th edՆկարագրություն։ xxv, 721 p. : illISBN:- 0256259828
Մասնակի Բովանդակություն:
The cultural environment of global markets--Assessing global market opportunities.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 CAT C.2 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0015264 | ||
Book | American University Library of Armenia | Textbook reserve shelf | 658.8 CAT (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0012091 |
Includes index.
The cultural environment of global markets--Assessing global market opportunities.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։