Market response models : econometric and time series analysis / by Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ International Series in Quantitative MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : Kluwer Academic, 1990.Նկարագրություն։ xii, 388 pISBN:- 079239013X
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 HAN (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0010636 |
Includes bibliographical references and index.
Contents : Econometric and time series model building--ETS models in marketing.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։