Didactique fonctionnelle : Objectifs, stratégies, évaluation : Le cognitivisme opérant / Michel Minder.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: ֆրանսերեն Մատենաշար։ Pédagogies en développementՀրատարակման մանրամասներ։ Bruxelles : De Boeck Université, 1999.Հրատարակություն։ 8 éd. actualiséeՆկարագրություն։ 366 pISBN:- 280413296x
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Linguistic University Library | Depository | 371 M 73 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0014910 |
Դիտման Linguistic University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||||
371 M 26 Մանկավարժություն : Ուսումնական ձեռնարկ / | 371 M 26 An English grammar practice book / | 371 M 63 Der Weg zum sinnerfüllten Leben : | 371 M 73 Didactique fonctionnelle : | 371 M 83 Classroom teaching skills / | 371 M 83 Classroom teaching skills / | 371 M 83 Classroom teaching skills / |
Includes index
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։