ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Реклама: внушение и манипуляция : Медиа-ориентированный подход : Учеб. пос. для вузов / Ред.-сост. Д.Я. Райгородский.

Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Самара : Издательский дом "Бахрах-М", 2001.Նկարագրություն։ 752 сԽորագրեր։ Համառոտագրություն: [ Симбиоз между рекламой СМИ привел к тому, что рекламе удалось полностью поглотить функцию пропаганды. Важно точно определить психологическое состояние "мишени воздействия" - все остальное - лишь психологическая технология. Эта книга предназначена психологам, социологам, менеджерам, специалистам PR рекламы и средств массовой информации ].
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book Scientific Technical Library Գրքային հավաքածու 659 Р 361 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Three Hour Loan B-0018277

[ Симбиоз между рекламой СМИ привел к тому, что рекламе удалось полностью поглотить функцию пропаганды. Важно точно определить психологическое состояние "мишени воздействия" - все остальное - лишь психологическая технология. Эта книга предназначена психологам, социологам, менеджерам, специалистам PR рекламы и средств массовой информации ].

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա