Բրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ / Լ. Շաքարյան ; [Գլխ. խմբ.՝ Գ. Նալբանդյան ; Խմբ.՝ Ա. Ամիրխանյան և այլք].
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Newmag, 2024.Նկարագրություն։ 411 էջ ։ գուն. լուսանկ. ; 21 սմISBN:- 978-9939-967-29-5
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 78874գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL2162590 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 78875գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL2162591 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 22813ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Սպասող պահում | Երկու շաբաթ | NL2113558 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 10342-2024 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Չի սպասարկվում | NL2114828 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Depository | 65.29 / Շ38 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | SHL179797 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ծանոթագրություններ՝ էջ 402-411։
Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։
Գլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։