Բրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ /
Շաքարյան, Լիլիթ, 1984-
Բրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ / Լ. Շաքարյան ; [Գլխ. խմբ.՝ Գ. Նալբանդյան ; Խմբ.՝ Ա. Ամիրխանյան և այլք]. - Երևան : Newmag, 2024. - 411 էջ ։ գուն. լուսանկ. ; 21 սմ. - 339.138:658.5 .
Ծանոթագրություններ՝ էջ 402-411։
Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։
Գլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։
978-9939-967-29-5
Բրենդինգ (Մարքեթինգ)
Բիզնեսի կառավարում
339.138:658.5
Բրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ / Լ. Շաքարյան ; [Գլխ. խմբ.՝ Գ. Նալբանդյան ; Խմբ.՝ Ա. Ամիրխանյան և այլք]. - Երևան : Newmag, 2024. - 411 էջ ։ գուն. լուսանկ. ; 21 սմ. - 339.138:658.5 .
Ծանոթագրություններ՝ էջ 402-411։
Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։
Գլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։
978-9939-967-29-5
Բրենդինգ (Մարքեթինգ)
Բիզնեսի կառավարում
339.138:658.5