ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Ամազոն կազմի պատկեր
Պատկեր Amazon.com -ից
Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Բրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ / Լ. Շաքարյան ; [Գլխ. խմբ.՝ Գ. Նալբանդյան ; Խմբ.՝ Ա. Ամիրխանյան և այլք].

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Newmag, 2024.Նկարագրություն։ 411 էջ ։ գուն. լուսանկ. ; 21 սմISBN:
  • 978-9939-967-29-5
Խորագրեր։
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։
Համառոտագրություն: Գլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։
Ցուցակում այս նյութը հանդիպում է։ armenica
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book National Library of Armenia Depository II / 78874գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Մեկ ամիս NL2162590
Book Book National Library of Armenia Depository II / 78875գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Մեկ ամիս NL2162591
Book Book National Library of Armenia General II / 22813ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Սպասող պահում Երկու շաբաթ NL2113558
Book Book National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 10342-2024 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) 1 Չի սպասարկվում NL2114828
Book Book Shirak Regional Library (SRL) Depository 65.29 / Շ38 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար SHL179797

Ծանոթագրություններ՝ էջ 402-411։

Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։

Գլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա