Փոխհարաբերությունների մարքեթինգը որպես մրցակցային առավելությունների գործոն (ՀՀ շինանյութերի շուկայի օրինակով) ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Գ.Հ. Պապոյան ; Գիտական ղեկավար՝ Գ.Ի. Վարդանյան ; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2011.Նկարագրություն։ 151 էջ ։ աղյուսակներ, գծապատկերներ ; 30 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Գ.Ի. Վարդանյան։ Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ա 08.00.02 / Պ-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1793770 |
Գիտական ղեկավար՝ Գ.Ի. Վարդանյան։ Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։