000 05029nam a2200421 a 4500
003 AM-YeNLA
005 20241025135532.0
008 241001s2024 ai de||gr|||||001|0|arm||
020 _a978-9939-61-288-1
040 _aAM-YeNLA
_barm
041 0 _aarm
_beng
_brus
080 _a378.18։316.75։004
245 0 0 _aՈւսանողների արժեքային կողմնորոշիչները թվային դարաշրջանում /
_cՀետազոտական խմբի համակարգող, ղեկավար և անդամներ ՝ Վ. Աթոյան, Ս. Օհանյան, Ն. Մովսիսյան, Վ. Հովյան, Տ. Ասատրյան և ուրիշն ; Մասնագիտական խմբագիր՝ Դ. Հախվերդյան, Խմբագրական խորհուրդ՝ Դ. Գալոյան, Թ. Մկրտչյան, Դ. Հախվերդյան, Գ. Նազարյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Ամբերդ հետազոտական կենտրոն.
260 _aԵրևան :
_b«Տնտեսագետ» հրատարակչություն,
_c2024.
300 _a89 էջ ։
_bգծանկարներ, աղյուսակներ ;
_c25 սմ.
490 0 _a«Ամբերդ» մատենաշար ;
_v72.
504 _aՕգտագործված գրականություն՝ էջ 74-79։
504 _aՏողատակում՝ մատենագիտական ծանոթագրություններ։
505 0 _aՆերածություն -- Թվայնացումը որպես գլոբալ աշխարհի բնութագիր -- Թվային տիրույթը որպես սոցիալական ինքնորոշման ու ինքնարտահայտման միջավայր -- Սոցիալական ցանցերի դերը սոցիալական ինքնանույնականացման գործընթացում -- Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը կրթության բնագավառում -- Թվային տեխնոլոգիաների ազդեցությունը ուսանողների արժեհամակարգի վրա -- Եզրակացություն -- Օգտագործված գրականություն -- Համառոտագրեր ։
520 3 _aՀետազոտությունը նվիրված է թվային դարաշրջանի սոցիոմշակութային առանձնահատկություններին և ուսանողների արժեհամակարգի ձևավորման վրա դրանց ազդեցությանը։ Թվայնացումը դիտարկվել է նույնականության նոր մոդելների ձևավորման, ինքնության վերաիմաստավորման, արժեհամակարգային նոր կողմնորոշիչների ստեղծման տեսանկյունից։ Հեղինակներն իրականացրել են ՀՀ բուհերի ուսանողների արժեհամակարգային կողմնորոշիչները վեր հանող հետազոտական աշխատանք, ցույց տվել արժեքային փոխակերպումները թվային ժամանակաշրջանի ազդեցությամբ, մշակել առաջարկություններ նոր սերնդի արժեքային կողմնորոշիչների ձևավորման վրա թվային դարաշրջանի ազդեցությունը փոքր-ինչ մեղմելու ուղղությամբ։ Հետազոտությունը կարող է օգտակար լինել քննարկված հիմնահարցերով զբաղվող մասնագետներին, դասախոսներին, ուսանողներին և բոլոր նրանց, ում հետաքրքրում են ուսանողների արժեքային կողմնորոշիչների ուսումնասիրության հիմնախնդիրները:
546 _aԱմփոփումը՝ անգլերեն և ռուսերեն։
650 1 4 _aԲարձրագույն կրթություն
_xՈւսանողներ
650 1 4 _aՄշակույթի սոցիոլոգիա
650 1 4 _aՀամակարգչագիտություն և համակարգչային տեխնիկա
700 1 _aԱթոյան, Վարդան
_ehետազոտական խմբի ղեկավար
_4rth
700 1 _aՕհանյան, Սոֆյա
_ehետազոտական խմբի ղեկավար
_4rth
_9356816
700 1 _aՄովսիսյան, Նանե
_ehետազոտական խմբի անդամ
_4rtm
700 1 _aՀովյան, Վահրամ
_ehետազոտական խմբի անդամ
_4rtm
700 1 _aԱսատրյան, Տաթևիկ
_ehետազոտական խմբի անդամ
_4rtm
700 1 _aՄկրտչյան, Թ.
_eխմբագիր
_4edt
700 1 _aԳալոյան, Դ.
_eխմբագիր
_4edt
_9225125
700 1 _aՄկրտչյան, Թ.
_eխմբագիր
_4edt
700 1 _aՀախվերդյան, Դ.
_eխմբագիր
_4edt
700 1 _aՆազարյան, Գ.
_eխմբագիր
_4edt
_9309641
710 2 _a«Ամբերդ» հետազոտական կենտրոն
_91407
942 _2z
_cBK
998 _cNLA_Susanna_8
999 _c1988755
_d1988733