000 02211nam a2200301 a 4500
003 AM-YeNLA
005 20240820143718.0
007 ta
008 240731s2024 ai o|||fr|||||001|0|arm||
020 _a978-9939-967-29-5
040 _aAM-YeNLA
_barm
041 0 _aarm
044 _aai
080 _a339.138:658.5
100 1 _aՇաքարյան, Լիլիթ,
_d1984-
245 1 0 _aԲրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ /
_cԼ. Շաքարյան ; [Գլխ. խմբ.՝ Գ. Նալբանդյան ; Խմբ.՝ Ա. Ամիրխանյան և այլք].
260 _aԵրևան :
_bNewmag,
_c2024.
300 _a411 էջ ։
_bգուն. լուսանկ. ;
_c21 սմ.
504 _aԾանոթագրություններ՝ էջ 402-411։
505 1 _a Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։
520 3 _aԳլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։
650 1 4 _aԲրենդինգ (Մարքեթինգ)
650 1 4 _aԲիզնեսի կառավարում
700 1 _aՆալբանդյան, Գնել Վարազդատի,
_d1962-
_eխմբ.
_4edt
_927615
700 1 _aԱմիրխանյան, Արմեն
_eխմբ.
_4edt
_9237987
942 _2udc
_cBK
998 _cNLA_Varduhi_4
999 _c1962850
_d1962828