000 | 01527nam a2200205 a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | AM-YeNLA | ||
005 | 20240803063145.0 | ||
008 | 220504s2011 ai d|||frm||||||1|||arm|| | ||
040 |
_aAM-YeNLA _barm |
||
041 | 0 | _aarm | |
100 | 1 |
_aՊողոսյան, Շողեր Պյոտրի _9190132 |
|
245 | 1 | 0 |
_aՈւղղակի մարքեթինգի հիմնախնդիրները (ՀՀ օրինակով) ։ _bԱտենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / _cՇ.Պ. Պողոսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան. |
260 |
_aԵրևան, _c2011. |
||
300 |
_a134 էջ ։ _bաղյուսակներ, գծապատկերներ ; _c30 սմ. |
||
502 |
_aԳիտական ղեկավար՝ Շ.Ս. Սահակյան։ _cՀայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան։ _bՏնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։ |
||
650 | 1 | 4 |
_aՏնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում _9177626 |
710 | 2 | _aՀայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան | |
942 |
_2udc _cTH |
||
998 | _cKlara | ||
999 |
_c1832937 _d1832915 |