000 01790nam a2200229 a 4500
003 AM-YeNLA
005 20220323164255.0
008 220323s2010 ai ||||fra||||001 0 arm||
040 _aAM-YeNLA
_barm
041 0 _aarm
100 1 _aՔոլյան, Լիլիթ Ստեփանի
_9188889
245 1 0 _aՄարքեթինգային որոշումների կայացումն անորոշության պայմաններում (ՀՀ օրինակով) :
_bՍեղմագիր՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
_cԼ.Ս. Քոլյան ; Գիտական ղեկավար՝ Շ․Ս․ Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Հ․ Մելքոնյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան․
260 _aԵրևան,
_c2010.
300 _a22 էջ ;
_c20 սմ․
502 _aԳիտական ղեկավար՝ Շ․Ս․ Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Հ․ Մելքոնյան։
_cՀայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան։
_bՏնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման։
650 1 4 _aՏնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում
650 1 4 _aՏնտեսագիտություն
655 7 _aՍեղմագրեր
710 2 _aՀայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան
942 _cTH
_2udc
998 _cNLA_Anuta_3
999 _c1825481
_d1825459