000 01499nam a2200265 a 4500
003 AM-YeNLA
005 20240704063156.0
008 180118s2017 ai ||||fr|||||00||0|arm||
020 _a9785550018248
040 _aAM-YeNLA
_barm
_cAM-YeNLA
041 0 _aarm
041 1 _aeng
_harm
100 1 _aԵսայան, Ժոզեֆինա
_93949
245 1 0 _aՍոցիալական կարծրատիպերի դերը գովազդի ընկալման գործընթացում ։
_bՀայերեն և անգլերեն լեզուներով = Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising /
_cԺ․ Եսայան ; Խմբագիր՝ Ն․ Հակոբյան ; (Անգլերենի թարգմանությունը՝ Ա․ Հարությունյան) ; ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն․
246 1 5 _aRole of Social Stereotypes in Perception of Advertising
260 _aԵրևան :
_bՆաիրի,
_c2017․
300 _a64 էջ ;
_c20 սմ․
504 _aՕգտագործված գրականություն՝ էջ 32-34 հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն։
546 _aԲնագիրը՝ զուգահեռ հայերեն և անգլերեն։
700 1 _aՀակոբյան, Նաիրա
_eխմբագիր
_4edt
_91252
700 1 _aՀարությունյան, Արուսյակ
_eթարգմանիչ
_4trl
_91304
710 2 _aՀայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան
_911
942 _2udc
_cBK
998 _c
999 _c1303493
_d1303475