000 | 01718nam a2200229 a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | AM-YeNLA | ||
005 | 20240417150613.0 | ||
008 | 150511s2015 ai ||||fra||||||1|||arm|| | ||
040 |
_aAM-YeNLA _barm |
||
041 | 0 | _aarm | |
100 | 1 |
_aՆասոյան, Տաթևիկ Հովսեփի _9196835 |
|
245 | 1 | 0 |
_aՄարքեթինգայն ռազմավարության ազդեցությունը սպառողական վարքի վրա (ՀՀ կապի ոլորտի ձեռնարկությունների օրինակով) : _bՍեղմագիր՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / _cՏ.Հ. Նասոյան ; ՀՀ ԿԳՆ Երևանի պետական համալսարան. |
260 |
_aԵրևան, _c2015. |
||
300 |
_a21 էջ ։ _bնկար ։ _c21 սմ. |
||
502 |
_aԳիտական ղեկավար՝ Ա.Ս. Թադևոսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Վ.Բ. Բոստանջյան, Ա.Ա. Հունանյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։ _cՀայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան. _dՀունիսի 5-ին 2015թ. |
||
650 | 1 | 4 | _aՏնտեսագիտություն |
650 | 1 | 4 | _aՏնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում |
655 | 0 |
_aՍեղմագրեր _975751 |
|
710 | 2 | _aԵրևանի պետական համալսարան | |
942 |
_cTH _2udc |
||
998 | _cKlara | ||
999 |
_c1081395 _d1081395 |