000 01718nam a2200229 a 4500
003 AM-YeNLA
005 20240417150613.0
008 150511s2015 ai ||||fra||||||1|||arm||
040 _aAM-YeNLA
_barm
041 0 _aarm
100 1 _aՆասոյան, Տաթևիկ Հովսեփի
_9196835
245 1 0 _aՄարքեթինգայն ռազմավարության ազդեցությունը սպառողական վարքի վրա (ՀՀ կապի ոլորտի ձեռնարկությունների օրինակով) :
_bՍեղմագիր՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
_cՏ.Հ. Նասոյան ; ՀՀ ԿԳՆ Երևանի պետական համալսարան.
260 _aԵրևան,
_c2015.
300 _a21 էջ ։
_bնկար ։
_c21 սմ.
502 _aԳիտական ղեկավար՝ Ա.Ս. Թադևոսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Վ.Բ. Բոստանջյան, Ա.Ա. Հունանյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։
_cՀայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան.
_dՀունիսի 5-ին 2015թ.
650 1 4 _aՏնտեսագիտություն
650 1 4 _aՏնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում
655 0 _aՍեղմագրեր
_975751
710 2 _aԵրևանի պետական համալսարան
942 _cTH
_2udc
998 _cKlara
999 _c1081395
_d1081395