TY - BOOK AU - Շաքարյան,Լիլիթ AU - Նալբանդյան,Գնել Վարազդատի AU - Ամիրխանյան,Արմեն TI - Բրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ SN - 978-9939-967-29-5 PY - 2024/// CY - Երևան PB - Newmag KW - Բրենդինգ (Մարքեթինգ) KW - Բիզնեսի կառավարում N1 - Ծանոթագրություններ՝ էջ 402-411։; Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։ N2 - Գլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։ ER -