TY - BOOK AU - Հարությունյան,Գագիկ Գարուշի AU - Ժամկոչյան,Աննա ED - ՀՀ ԿԳՆ գիտության պետական կոմիտե TI - Իդեոլոգեմները ՀՀ տեղեկատվական տարածքում SN - 978-9939-825-19-9 PY - 2013/// CY - Երևան PB - «Նորավանք» ԳԿՀ KW - Տեղեկատվական իդեոլոգեմներ KW - Հայաստանի Հանրապետություն KW - Զանգվածային լրատվամիջոցներ N1 - «ՀՀ տեղեկատվական տարածքի իդեոլոգեմների ուսումնասիրությունը» երկամյա գիտական հետազոտական ծրագիրը ֆինանսավորվել է ՀՀ ԿԳՆ Գիտության պետական կոմիտեի կողմից; Գիրքը հրատարակվում է ՀՀ ԿԳՆ Գիտության պետական կոմիտեի դրամաշնորհով, «Նորավանք» ԳԿՀ փորձագիտական խորհրդի որոշման հիման վրա; Գրքի թվային տարբերակը ներբեռնվել է՝ http://www.noravank.am; Բովանդակություն՝ Ներածություն -- Իդեոլոգեմները եվ արժեքները տեսական մոտեցումներում -- ԶԼՄ-ն՝ որպես իդեոլոգեմների տարածման հիմնական միջոց -- Տեղեկատվական տարածքում իդեոլոգեմների ուսումնասիրության մեթոդաբանությունը -- Հայաստանի հասարակության արժեքային համատեքստը եվ ԶԼՄ-ն -- ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները -- Իդեոլոգեմները հայաստանի ԶԼՄ-ում N2 - Գրքում ներկայացվում է ավանդական և ինտերնետային որոշ լրատվամիջոցների կողմից իդեոլոգեմների (գաղափարական-արժեքային իմաստավորումներով հասկացությունների) տարածման ուսումնասիրությունը։ Վերլուծության են ենթարկվել հետազոտված զանգվածային լրատվամիջոցների բովանդակության մեջ առկա իդեոլոգեմների համամասնությունները, դրանց որակական բնութագրիչները, իմաստավորման համատեքստերը և հուզական երանգավորման կշիռները։ Դիտարկվել են նաև ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները՝ լրատվական դաշտի զարգացման անցած ուղին, ԶԼՄ բովանդակային առանձնա- հատկությունները, բովանդակության ձևավորման գործոնները, ինչպես նաև ԶԼՄ լսարանի առանձնահատկությունները Հայաստանում։ Գիրքը նախատեսված է ինչպես փորձագիտական հանրության, այնպես էլ ընթերցողների լայն շրջանակների համար։ UR - http://haygirk.nla.am/upload/1941-/idelogeme_2013.pdf ER -