Եսայան, Ժոզեֆինա

Սոցիալական կարծրատիպերի դերը գովազդի ընկալման գործընթացում ։ Հայերեն և անգլերեն լեզուներով = Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising / Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising Ժ․ Եսայան ; Խմբագիր՝ Ն․ Հակոբյան ; (Անգլերենի թարգմանությունը՝ Ա․ Հարությունյան) ; ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն․ - Երևան : Նաիրի, 2017․ - 64 էջ ; 20 սմ․

Օգտագործված գրականություն՝ էջ 32-34 հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն։


Բնագիրը՝ զուգահեռ հայերեն և անգլերեն։

9785550018248