Մարքեթինգայն ռազմավարության ազդեցությունը սպառողական վարքի վրա (ՀՀ կապի ոլորտի ձեռնարկությունների օրինակով) : Սեղմագիր՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
Տ.Հ. Նասոյան ; ՀՀ ԿԳՆ Երևանի պետական համալսարան.
- Երևան, 2015.
- 21 էջ ։ նկար ։ 21 սմ.
Գիտական ղեկավար՝ Ա.Ս. Թադևոսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Վ.Բ. Բոստանջյան, Ա.Ա. Հունանյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։
Տնտեսագիտություն Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում