Ինչպես լուսաբանել հայոց ցեղասպանության թեման : Ձեռնարկ լրագրողների համար / Խմբ.`Ք. Նաջարյան; Գ. Միրզոյան և ուրիշն; ՀՀ գիտ. ազգ. ակադ. հայոց ցեղաասպանութ. թանգարան-ինստ; ,,Պրոս- պեկտուս,, տարածաշրջանային և քաղաքա. հետազոտ. կենտր ՀԿ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2014.Նկարագրություն։ 134 էջ ; 20 սմISBN:- 978-9939-822-52-5
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 10482գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0737870 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 10483գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0737869 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/10374գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0552862 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/9995գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0552653 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/9996գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0552654 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II/3492ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0627910 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||
II / 10481 хр Проблемы краеведческой деятельности библиотек : | II / 10481գր Իմ կյանքի էջերից / | II / 10482 Goethes Werke : in einer Auswahl / | II / 10482գր Ինչպես լուսաբանել հայոց ցեղասպանության թեման : | II / 10483 хр Нотные издания в музыкальной жизни России : | II / 10483գր Ինչպես լուսաբանել հայոց ցեղասպանության թեման : | II / 104845FL The time of the toad : |
Մատենագիտ.տողատ. ծանոթ. էջ`130-140 հայ և անգլ.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։