ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Ամազոն կազմի պատկեր
Պատկեր Amazon.com -ից
Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Winning the story wars : Why those who tell - and live - the best stories will rule the future / By Jonan Sachs.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Boston : Harvard Business Review Press, 2012.Նկարագրություն։ viii, 264 p. ; 24 cmISBN:
  • 978-1-4221-4356-8
Խորագրեր։
Բովանդակություն:
Cont.: Part one. The broken world of storytelling. The story wars are all around us -- The five deadly sins -- The myth gap -- Marketing's dark art -- Part two. Shaping the future. Interlude: a creation myth for marketers -- Tell the truth, part I: the art of empowerment marketing -- Basic training: identifying your values -- Tell the truth, part II: the hero's journey -- Basic training: designing your core story elements -- Be interesting: freaks, cheats, and familiars -- Basic training: generating your stories -- Live the truth.
Համառոտագրություն: The story wars are all around us. They are the struggle to be heard in a world of media noise and clamor. Today, most brand messages and mass appeals for causes are drowned out before they even reach us. But a few consistently break through the din, using the only tool that has ever moved minds and changed behavior -- great stories. With insights from mythology, advertising history, evolutionary biology, and psychology, viral storyteller and advertising expert Jonah Sachs takes readers into a fascinating world of seemingly insurmountable challenges and enormous opportunity. You'll discover how: Social media tools are driving a return to the oral tradition, in which stories that matter rise above the fray ; Marketers have become today's mythmakers, providing society with explanation, meaning, and ritual ; Memorable stories based on timeless themes build legions of eager evangelists ; Marketers and audiences can work together to create deeper meaning and stronger partnerships in building a better world ; Brands like Old Spice, The Story of Stuff, Nike, the Tea Party, and Occupy Wall Street created and sustained massive viral buzz."
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book National Library of Armenia Վարդան Գրեգորեանի հավաքածու V.Gr. / 1754 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի One Hour Loan NL0696001

With hard- and supercover

To Mira and Orion the stars that now guide me

The book has a brochure

Notes: pp. 243-249; index: pp. 251-264

Cont.: Part one. The broken world of storytelling. The story wars are all around us -- The five deadly sins -- The myth gap -- Marketing's dark art -- Part two. Shaping the future. Interlude: a creation myth for marketers -- Tell the truth, part I: the art of empowerment marketing -- Basic training: identifying your values -- Tell the truth, part II: the hero's journey -- Basic training: designing your core story elements -- Be interesting: freaks, cheats, and familiars -- Basic training: generating your stories -- Live the truth.

The story wars are all around us. They are the struggle to be heard in a world of media noise and clamor. Today, most brand messages and mass appeals for causes are drowned out before they even reach us. But a few consistently break through the din, using the only tool that has ever moved minds and changed behavior -- great stories. With insights from mythology, advertising history, evolutionary biology, and psychology, viral storyteller and advertising expert Jonah Sachs takes readers into a fascinating world of seemingly insurmountable challenges and enormous opportunity. You'll discover how: Social media tools are driving a return to the oral tradition, in which stories that matter rise above the fray ; Marketers have become today's mythmakers, providing society with explanation, meaning, and ritual ; Memorable stories based on timeless themes build legions of eager evangelists ; Marketers and audiences can work together to create deeper meaning and stronger partnerships in building a better world ; Brands like Old Spice, The Story of Stuff, Nike, the Tea Party, and Occupy Wall Street created and sustained massive viral buzz."

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա