Die Entwicklung von Markennamen im Rahmen der Neuproduktplanung / Johann David Herstatt.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Գերմաներեն Մատենաշար։ Europäische Hochschulschriften ; Bd. 597Հրատարակման մանրամասներ։ Frankfurt am Main ; New York : P. Lang, 1985.Նկարագրություն։ 426 p. : ill. ; 21 cmISBN:- 3820456511
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Linguistic University Library | Լեզվաբանական հավաքածու | 4 H 57 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0146530 |
Դիտման Linguistic University Library դարակ, Հավաքածու։ Լեզվաբանական հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։