Դիսկրետ մաթեմատիկա 1, 2 : Դասընթացի լաբորատոր աշխատանքների մեթոդական ցուցումներ (բակալավրի կրթական ծրագիր) / Կազմող՝ Ն.Ա. Սահակյան ; [Խմբագիր՝ Ն.Ա. Խաչատրյան]; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն; Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան (Պոլիտեխնիկ), Գյումրու մասնաճյուղ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ճարտարագետ, 2014.Նկարագրություն։ Մաս. ; 20 սմ․ISBN:- 978-9939-72-143-9 [Մ. 1]
- 978-9939-72-329-7 (Մ. 2)
Բովանդակություն:
[Մ. 1] (2014, 68 էջ) Մ. 2 (2015, 70 էջ, աղյուսակներ, գծագրություններ)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 63168 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | [Մաս 1] | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1829905 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/8257գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մ. 1 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0657473 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II/3054ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մ. 1 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0633592 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 8941ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մ. 2 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0765569 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 34841գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | մաս 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1047510 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 68077 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մաս 2 | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1906037 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 51153գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մաս 2-րդ | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1237273 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
[Մ. 1] (2014, 68 էջ) Մ. 2 (2015, 70 էջ, աղյուսակներ, գծագրություններ)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։