Ուղղիչների ուսումնասիրությունը : Լաբորատոր աշխատանքների կատարման մեթոդական ցուցումներ / ՀՀ ԿԳՆ, ՀՊՃՀ. Կիբեռ. ֆակուլտետ. Էլ. տեխն. ամբիոն ; Կազմ.՝ Ժ.Դ. Դավիդյան, Օ.Գ. Գևորգյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ճարտարագետ, 2014.Հրատարակություն։ Исследование выпрямителей : Методические указания по выполнению лабораторных работՆկարագրություն։ 32 էջISBN:- 978-9939-72-030-2
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Depository | 621.314.6(072) ՈՒ-45 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0583155 | ||
Book | Engineering University Library | Depository | 621.314.6(072) ՈՒ-45 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0583156 | ||
Book | Engineering University Library | Depository | 621.314.6(072) ՈՒ-45 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0583157 | ||
Book | Engineering University Library | Ինժեներական հոգեբանության լաբորատորիա | 621.314.6(072) ՈՒ-45 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | EU0583158 | ||
Book | Engineering University Library | Ինժեներական հոգեբանության լաբորատորիա | 621.314.6(072) ՈՒ-45 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | EU0583159 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 62473 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1813609 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 35288գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1047626 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II/2267ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0575806 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Ինժեներական հոգեբանության լաբորատորիա Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Գրակ. ցանկ. 3 անուն
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։