Маркетинг предприятия: анализ и диагностика : учебник для студентов вузов, обучающихся по специальности "Антикризисное упр." и др. экономическим специальностям / М. М. Глазов, И. П. Фирова ; Российский гос. гидрометеорологический ун-т.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Библиотека менеджераՀրատարակման մանրամասներ։ Санкт-Петербург : "Андреевский издательский дом", 2009.Նկարագրություն։ 270, [1] с. таблISBN:- 978-5-902894-09-4
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Linguistic University Library | Ուսումնական | 33 Г 52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0137988 |
Դիտման Linguistic University Library դարակ, Հավաքածու։ Ուսումնական Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
306.01 A 36 Challenging institutional analysis and development : The Bloomington School / | 316:351/354 К 38 Социальное управление : теория, методология, практика : | 316.354(07) Я 86 Теория организации : | 33 Г 52 Маркетинг предприятия: анализ и диагностика : | 33 Г 62 Теория и методология маркетинга : настоящее и будущее / | 33 З 32 Репутационный риск : | 33 С 16 Интеллектуальный капитал организации : |
Библиогр. : с. 262-266
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։