España y América Latina = Իսպանիա և Լատինական Ամերիկա : (Curso intensivo de civilización en preguntas y respuestas) / A. Hakobian.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Իսպաներեն Հրատարակման մանրամասներ։ Ereván : ԵՊՀ , 2013.Նկարագրություն։ 68 p. : ill., map ; 21 cmISBN:- 9785808417328
- Իսպանիա և Լատինական Ամերիկա : Քաղաքակրթության դասընթաց : Գործնական ձեռնարկ [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/99441 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0286837 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/99442 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0286838 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 12915 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL1818614 | |||
Book | National Library of Armenia | General | II / 12785ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով | NL0958392 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 59395FL (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0545484 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II /59396FL (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0545483 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/59527 FL (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0479604 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/59528 FL (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0479605 | ||
Book | Yerevan State University Library | ԵՊՀ հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ | 91(07) H-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Non-Circ. | SU0214759 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Բնագիրը՝ իսպաներեն
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։